“Guna Top Up Macam Biasa, Ajak
Kawan-Kawan, Buat Duit Berkali-Kali”


Maaf, walaupun nampak mudah untuk buat duit tapi ini bukan ‘skim cepat kaya’


Saya Faham Masalah Masa Kini Di Mana Wang Semakin Diperlukan.
Saya Mahu Anda Ketahui Satu Cara ‘Praktikal’  Buat Duit Untuk
Tampung Kekurangan Dalam Perbelanjaan Keluarga Anda….

Mesej ini ditujukan kepada:
RE: Topup Kini Bukan Lagi Bebanan
Dari: Ridzuan Mazelam
WhatsApp: 019-4607711

Wahai rakan-rakanku sekalian,

Berikan saya 5 minit untuk terangkan bagaimana prabayar telefon bimbit yang anda bayar setiap bulan untuk membuat panggilan dan SMS … boleh ditukar menjadi sumber pendapatan sampingan yang :

  • Pasif
  • Konsisten
  • Mudah Naik ‘Gaji’
  • Boleh diwarisi

buat duit tambah gaji

Dengan hanya menggunakan Prabayar sebagai 'mesin utama', anda TIDAK perlu menukar nombor telefon anda untuk menyertai Program Tone Excel ini.

Ia telah direka oleh tokoh usahawan Malaysia, supaya semua ahli mendapat banyak manfaat tambahan berbanding menggunakan topup seperti biasa.

Nota : Ini BUKAN bisnes kerja agen topup yang untung 20 sen per topup.

--> Ia adalah bisnes mempunyai komisen berkali-kali!


Kita Kini Ditekan Dari Pelbagai Faktor Kewangan


  • Kenaikan inflasi setiap tahun dan kenaikan harga barang – memang tidak boleh dielakkan lagi.
  • Dulu mungkin nasi lemak 50 sen je, sekarang dah mencecah RM1.50. Belum kira harga ikan yang sentiasa naik dan lain-lain keperluan kita. Harga gula sekarang, 1kg pun dah RM2.84. Oh, tak pernah terbayang dalam hidup saya gula akan jadi semahal ini.
  • Bil elektrik pun sekarang ni – dengarnya ramai yang merungut kerana telah naik kebelakangan ini walaupun penggunaannya yang sama.
  • GST telah diperkenalkan maka banyak harga barangan telah dinaikkan. Impaknya ia menjejaskan sedikit sebanyak kewangan kita.
  • Kerja sekarang sukar dicari. Jika tidak berpuas hati dengan gaji sekarang, patut bersyukur, dan tidak boleh sewenang-wenangnya nak tukar kerja.
  • Harga tol dan minyak sentiasa naik. Tidak kira sama ada apa alasannya seperti permintaan dunia dan kerenah pihak tertentu, yang menjadi mangsa keadaan adalah kita. Keperluan harian dan perbelanjaan harian akan terus meningkat. Dalam masa beberapa tahun ni sahaja pun, tol dah naik hampir 100%!
  • Malah, belanja bulan-bulan sekarang ni pun, dah rasa cukup-cukup makan je. Nak belanja lebih-lebih dan nak menyimpan pun ~ TAK MAMPU. Kalau ada apa-apa yang berlaku, bimbang dah tak larat nak tanggung. Ya, Tuhan.

Situasi ini bukan hanya berlaku kepada anda, tetapi juga kepada orang lain. Betul, kita harus bersyukur kerana ada orang lain yang lebih susah. Tapi lupakah kita bahawa ada ayat Al-Quran yang berbunyi :

“… sesungguh Allah tidak akan mengubah diri kamu sehinggalah kamu mengubah diri kamu sendiri…”

Kita juga perlu berusaha. Mencari rezeki halal itu ibadah. Menambah pendapatan ummah itu adalah jihad ekonomi. Tiada siapa yang menunggu kita untuk berusaha. Walau sebanyak mana pun telah diusahakan, namun tidak wajar kita berputus-asa, lantaran banyaknya cabaran kewangan masa kini.


“Dilema Gaji Cukup-Cukup Makan”

 bulatan-gaji-cukup

Dengan kenaikan harga barang, adalah tidak mengejutkan ia akan memberi impak kepada belian barang-barang keperluan, barang dapur, makan dan sebagainya.

Apabila ini terjadi, maka kita sebagai penggunalah yang menjadi mangsa. Bukanlah kita mahu merungut, tapi selidiki nasib sendiri.

Cukupkah belanja kita?

Banyakkah simpanan kita?

–> Malah lebih malang lagi apabila duit gaji yang kita perolehi setiap bulan, hanya cukup-cukup makan.

Sampai Bila Nak Hadapi Gaji Habis Tengah Bulan?

“Dilema Bayar Hutang Sampai Mati”

bulatan-hutang-mati

Pinjaman kereta boleh cecah 7-9 tahun. Lama dan banyak kena bayar bank berbanding jumlah pinjaman sebenar.

Pinjaman rumah lagi membebankan. Ribuan ringgit sebulan kena bayar secara ansuran, ada yang sampai 25-35 tahun!

Maksudnya, sampai ke hari tua, kita hanya sibuk membayar hutang rumah sahaja. Sayang seribu kali saya. Kita hanya menjadi ‘hamba’ hutang.

Bukan niat saya untuk memperlekeh, tapi mahu tunjuk betapa keadaan kita hari ini perlu diubah. Jangan berada di takuk lama.

 

Sampai Bila Kita Nak Jadi ‘Hamba Hutang’?


buat duit 2500 tak cukup

buat duit kerja terus

Segala fakta di atas, saya ceritakan semula kepada anda, bukanlah kerana untuk kita salahkan sesiapa dalam hal ini. Yang penting, apakah yang kita lakukan untuk ubah nasib keluarga?

Apa yang kita telah lakukan demi insan tersayang?

  • Adakah kita mahu nasib kita diperlakukan sebegini sampai bila-bila?
  • Adakah kita hanya menunggu kewangan kita bagai ‘telur di hujung tanduk’?

buat duit tone excel stroke


Kita Harus ‘Sediakan Payung Sebelum Hujan


buat duit jangan harap makan gaji

  • Jangan tunggu datang ‘bala’ baru nak sedar. Usah tunggu terhantuk, baru tengadah. Dah tahu kita berada dalam beban kewangan, perlulah bertindak segera.
  • Kita bukan sekadar perlu sediakan payung, kita ‘kena pakai payung siap-siap. Tetiba datang gelombang tsunami ekonomi, biarlah kita sudah ada segala persiapan. Manusia berjaya yang merancang dari awal.
  • Ya, saya faham anda bekerja. Tapi bukankah ada ikhtiar tambahan untuk kita tambah peluang mengubah nasib kita? Jangan tunggu ‘pipit datang melayang’. Takkan ke mana kita.
  • Anda perlu cari bisnes yang boleh dibuat secara part time dan boleh dapat komisen berulang-ulang. Nanti kalau jatuh sakit atau ada masalah kecemasan, kita masih bahagia sebab duit pendapatan masih masuk bulan-bulan walaupun dah tak usaha.

Anda tak perlu sertai skim cepat kaya untuk berjaya jana wang tambahan. Mulakan dengan yang paling senang, iaitu menjual barang yang memang menjadi keperluan harian …

buat duit rm17 juta sms


Keperluan Harian + Komisen Lumayan = Buat Duit


  • Produk yang paling laku keras adalah JUAL KEPERLUAN HARIAN.
  • Macam gula, tak perlu tunggu orang promosi. Semua orang akan beli gula. Lihat sekarang siapa billionaire gula. Memang keperluan bawa potensi tanpa batas.
  • Lihat Carlos Helu seorang billionaire dari Mexico. Dengan hanya fokus bisnes dalam Mexico dalam syarikat telekomunikasi, pernah mengalahkan ranking Bill Gates sebagai #1 billionaire di dunia. Sedangkan Bill Gates punya Microsoft pasarannya seluruh dunia, berbanding Helu yang hanya fokus tempatan di Mexico!
  • Sebab tu, antara produk laris tak perlu promosi adalah topup prepaid.
  • Ramai pengguna sanggup berlapar demi nak beli topup prepaid. Belum kira mereka yang memang sibuk dengan urusan dengan pelanggan dan kakitangan, telefon memang tak boleh tinggal. Kiri kanan menelefon orang..
  • Jadi, peluang perniagaan "buat duit dengan handphone" ini mudah sahaja. Cari orang guna simkad macam biasa. Topup macam biasa. Peluang komisen yang lumayan.

buat duit jana pendapatan melalui prabayar tone excel

buat duit tone excel akhbar

Boleh teruskan tonton video ini dahulu …


Ada Otai Dah Jana RM 30,000 – RM 500,000 Sebulan




  • Tuan Mazelan Abas dah nak cecah RM500,000 sebulan! Nampak macam tipu, tapi ini hasil lepas usaha keras 3 tahun. Pendapatan mula-mula dulu cuma RM59. Kena rajin la macam beliau.
  • Malah ramai yang dah berjaya buat RM10,000 hingga RM30,000 sebulan. Dan ia akan berterusan selagi orang topup prepaid.
  • Sebenarnya topup tu tak mahal. Macam biasa kat kedai. Tapi asalkan mereka tambah wang prepaid sebagaimana sekarang, komisen berganda milik anda.
  • Anda boleh pandang ringan dengan kejayaan mereka.
  • Tapi selagi tak cuba, tak tahu.
  • Ini je pesan saya, “Nak seribu daya, tak nak seribu dalih”.


Jutawan Tone Excel Di TV3, Mereka Semua Dah Anda Bila Lagi





Tone Excel Di TV2, Bukan Bisnes Biasa Tapi Ia Bisnes Pasif Dan Boleh Diwarisi





Tone Excel Di Fit Awani, Anda Pengguna Handphone Memang Rugi Kalau Tak Buat Bisnes Ini





Komisen Tone Excel Ini Terus Mesuk Ke Dalam Acc Bank Anda Nanti


buat duit komisen tone excel maybank

buat duit tone excel mazelan abas

buat duit tone excel hamka marsaling

buat duit tone excel slayman obn

buat duit tone excel rosanne goh

buat duit tone excel sazali abu hassan


Memperkenalkan Bisnes Tone Excel Buat Duit Dengan Handphone


buat duit tone excel sasar sejuta pelanggan

buat duit tone excel memberi manfaat

Memperkenalkan program Tone Excel dari Tune Talk yang memberi anda peluang buat duit sambilan dan tak perlu sertai skim piramid pelik-pelik yang produk apa-apa entah. Ini program bawah Tune Talk, yang sememangnya sudah terkenal di kalangan kita seperti Celcom, Maxis dan Digi.

  • Anda ajak kawan guna Tone Excel, anda dapat RM20.
  • Kawan-kawan anda topup, anda dapat komisen bulanan 20% – 26% (anda hampir tak perlu buat apa-apa).
  • Pendapatan pasif anda boleh diwariskan kepada ahli keluarga anda.
  • Pelbagai hadiah dan cabutan bertuah disediakan jika anda berminat.
  • RM100K PA Insurans percuma jika topup min rm50 setiap bulan.
  • Peluang pendapatan pasif ribuan ringgit sebulan. (jika orang lain boleh, kenapa kita tidak boleh?)
DAFTAR SEKARANG PERCUMAwww.BuatDuitDenganHandphone.com

Klik button di atas untuk pendaftaran. Kami hanya akan bantu bagi yang serius sahaja.

Bermacam FREE GIFT untuk yang terawal... Siapa cepat, dia dapat dulu.

buat duit simkad tone excel


Kekalkan Nombor HP Lama Anda & …


Sayang dengan nombor HP lama anda?

Tak perlu bimbang. Anda boleh kekalkan no lama anda.
Kemudian daftar bawah Tone Excel, dan anda akan dapat banyak kelebihan berbanding syarikat telco yang lain.

Ini bukan MLM mengarut. Ia cuma hadiah bonus dari Tone Excel sebab cari orang guna servis mereka. Anda jugak yang untung.

  • Simkad Tone Excel anda boleh guna macam biasa, sama dengan kad-kad lain seperti Celcom, Maxis, Digi, U Mobile & lain-lain.
  • Sedikit kesanggupan berubah inilah yang sebenarnya titik faktor utama perubahan anda. Saya pasti!

buat duit tone excel azizi ali


                Anda Cuma Jual SimKad ….



Kemudian Duit Akan Datang Macam Air Mengalir



Ini Bukan Kad Prabayar Biasa


  • Ini BUKAN macam program MLM di luar sana yang duk tabur duit dan siap berlagak dengan kereta palsu.
  • Kerja anda mudah – cuma cari saudara mara dan rakan-rakan untuk guna sim kad prepaid Tone Excel. Itu saja.
  • Rakan anda topup anda dapat bonus.
  • Rakan kepada rakan anda topup, anda pun dapat komisen.
  • Rakan kepada rakan kepada rakan anda topup, anda pun dapat komisen.
  • Kalau dapat daftarkan 50 orang, pendapatan 3-4 angka sebulan tidak mustahil. Macam tak percaya kan? Ia memang fakta, bukan auta!
  • Yang lebih PENTING, anda tak jual top up pun. Mereka top up macam biasa dekat kedai tetapi anda terpaksa terima komosion. BEST kan...

Anda tak rugi apa-apa untuk mula guna. Topup macam biasa. Dapat rebat lagi. Diskaun hebat untuk pelbagai produk dan perkhidmatan.

buat duit tone excel perbezaan simkad biasa


7 ‘HIGHWAY’ Duit Masuk Ke Akaun Anda


  • Wang pasif sepanjang hayat. Anda dah berhenti rehat pun, duit akan masuk bulan-bulan macam biasa. Komisen 20% – 26% bagi setiap kali orang lain topup. Komisen tu, anda yang dapat. Nampak sikit, tapi bila dicampur ratusan orang, hasilnya luar biasa.
  • RM20 bagi setiap tajaan orang baru. Nah, dengan mendapatkan pengguna baru, ada lagi komisen RM20 untuk anda. Telco lain ada buat macam tu nak bagi duit kat kita?
  • Boleh diwariskan. Harta pendapatan anda melalui Tone Excel ini, anda boleh wariskan kepada ahli keluarga anda. Ini perlindungan terbaik untuk insan tersayang.
  • Naik Air Asia Percuma. Jika anda cukup mata yang dikumpul dari topup, anda boleh tukarkan untuk dapatkan tiket penerbangan Air Asia. Best kan?
  • Perlindungan Insurans RM50,000. Dengan menambah wang topup hanya sebanyak RM50 sebulan, secara automatik anda layak untuk insurans bernilai RM50k tanpa perlu bayar tambahan lagi.
  • Peluang Hadiah RM200 Sebulan. Dengan topup RM80 sebulan, anda telah layak menyertai cabutan bertuah. Hadiahnya RM200 untuk bulan tersebut. Walaupun tak mengharap, namun sekurang-kurangnya ada peluang berbanding kad prepaid yang lain.
  • Pelbagai Pertandingan Dianjurkan. Sebagai pengguna Tone Excel, anda berpeluang menyertai pelbagai pertandingan yang disediakan oleh syarikat

Adakah anda perolehi faedah yang sama dari kad prepaid telefon di syarikat telco yang lain?

buat duit tone excel komisen dah masuk


… Lepas Itu, Tunggu Komisen Masuk Setiap 11hb, 21hb & 31hb


  • Ya, komisen akan masuk ke akaun bank anda pada setiap 11hb, 21hb & 31hb..
  • Seronok macam anda bekerja di sebuah company lain walaupun tiada pejabat. 1 pejabat anda kerja sekarang dengan gaji tetap, dan 1 lagi adalah syarikat di mana anda kerja sambilan dengan gaji yang boleh meningkat setiap bulan!

… TANPA anda perlu berhenti kerja tetap yang anda lakukan sekarang. Best kan?

buat duit tone excel bayar rm10 juta sebulan

buat duit tone excel apa kata mereka

Jika syarikat telekomunikasi yang lain, anda kena bayar ratusan ribu malah jutaan ringgit jika NAK jual topup.

Kalau ada orang hantar kad prepaid pun, anda mesti ada kedai sendiri baru laku. Siapa mampu bayar sewa kedai RM1,000-RM2,000?

Lagipun, setiap simkad cuma bagi 20sen – 30 sen setiap kad. Jenuh nak mengira dan jualan pun bukannya automatik anda dapat komisen.

Ia sama sekali berlainan dengan Tone Excel.

– Pelaburan mula cuma RM98.60 sahaja.

– Dapat lagi komisen setiap kali downline topup. Mereka tak payah cari kita untuk top up, mereka top up macam biasa dekat kedai. Tapi setiap kali mereka top up kita terpaksa terima komision.

– Selama mana mereka pakai no sim Tone Excel ini, kalau mereka pakai 50 TAHUN, selama tu lah juga kita dapat komision.... emm, seumur hidup saya memang tak pernah jumpa lagi bisnes macam ni, SERIUS.

buat duit tone excel pengguna handphone di malaysia


27.6 Juta Rakyat Malaysia BELUM Sertai


  • Kita harus berfikiran positif. Walaupun dah hampir 900,000 orang sudah sertai Tone Excel, tapi masih berbaki 27.6 juta rakyat Malaysia yang belum join.
  • Peluang masih terbuka luas.
  • Cuma taja 400 orang, dan anda berpotensi dapat hasil RM5,000 – RM10,000 sebulan…. dan ia akan terus berkembang!
  • Kalau pengguna lain tak nak cari orang pun tak mengapa. Anda masih mendapat komisen setiap kali rakan anda topup. Best kan?
  • Program ni julung-julung kali diadakan di Malaysia, yang mana komisennya logik dan tidak menjanjikan perkara yang mustahil.
  • Usaha kena kuatla dalam 1-2 tahun ni. Lepas tu nak pencen dan berehat, sangat-sangatlah dipersilakan..

Soalannya sekarang, adakah anda sanggup mengubah diri anda sendiri?

buat duit tone excel senyum kambing

buat duit tone excel untungnya aku


Orang Lain Topup, Kita Dapat Duit Free!


Itulah kelebihan bisnes Tone Excel ini.

Anda hanya perlu cari sesiapa untuk mengguna simkad Tone Excel yang mempunyai minat yang sama dengan anda iaitu buat duit dengan handphone.

Kemudian, selebihnya keuntungan akan datang sendiri melalui sistem komisen yang disediakan oleh Tone Excel.

buat duit tone excel kelebihan


Kenapa Tone Excel Bagi Komisen Lumayan ?


Inilah cara marketing Tone Excel. Setiap syarikat mempunyai kaedah pemasaran tersendiri.

Bagi syarikat lain seperti Celcom, Maxis dan Digi, modal sehingga puluhan ribu malah ratusan ribu diperlukan jika nak jadi dealer.

Tapi, dengan Tone Excel cuma menetapkan yuran kecil untuk bermula. Dan anda sudah layak untuk menjadi ‘dealer’ yang aktif dengan pendapatan pasif.

buat duit abaikan kegagalan

buat duit adakah perniagaan ini akan tepu

Sebelum saya pergi kepada cara pendaftaran, nak juga saya tahu apakah sebenarnya impian anda?

buat duit tone excel impian anda


Apakah Impian Anda?


  • Nak langsaikan hutang kereta.
  • Nak langsaikan hutang rumah lebih cepat.
  • Nak buat simpanan dalam ASB sehingga RM200,000.
  • Nek melabur dalam saham syarikat sehingga 1 juta unit saham.
  • Nak memiliki rumah idaman.
  • … ataupun paling kurang, dapat tampung perbelanjaan setiap bulan.

Berimaginasilah.

Berimpianlah semahu anda suka.

Ia menunjukkan masih ada harapan untuk anda berjaya dalam bisnes – iaitu Tone Excel.


Pedulikan Kata Orang Lain. Yang Penting, Kita Mahu Mengubah Nasib Diri & Keluarga


style-5-top-orange

seal23“Ya, Saya Mahu Sertai Dunia Bisnes Tone Excel Dengan Modal Serendah RM98.60 Sahaja

Dengan Ini Saya Berminat : untuk mendapatkan Simkad Tone Excel. Dengan Simkad ini saya berpeluang mendapatkan pelbagai peluang pendapatan pasif dan faedah insentif yang jauh lebih hebat daripada syarikat TELCO yang lain. 100% Pasti Memuaskan Hati.

Jaminan Kami, Anda Akan Puas Hati, Atau … Telah ramai menggunakannya, dapatlah ratusan ringgit buat wang poket. Bolehlah beli barangan dapur dan bayar makan hujung minggu dengan keluarga. … atau jika anda tidak berpuas hati, anda boleh BATALKAN akaun Tone Excel ini bila-bila masa anda suka. Waktu Terbaik Untuk Berubah, Adalah Hari Ini!

style-5-bottom

buat duit tone excel jaminan

DAFTAR SEKARANG PERCUMAwww.BuatDuitDenganHandphone.com

Saya Doakan Anda Berjaya,

P.S. Anda tak perlu ‘gaduh-gaduh’ (tergesa-gesa) berhenti kerja semata-mata nak buat Tone Excel. Mula dulu mana yang mampu. Sedikit demi sedikit. Insya Allah pasti akan ada rezeki.

P.P.S. Yang paling sukar adalah langkah pertama. Bila dah mula, akan ada jalan untuk dapatkan seramai mungkin daftar Tone Excel di bawah rankaian anda.

Masih Belum Yakin Dengan Tone Excel?
Ini Dia 8 Sebab Kenapa Anda Perlu Sertai Tone Excel.

buat duit 8 kelebihan tone excel


Bisnes Tone Excel  VS  Bisnes Konvensional


  • Bisnes konvensional kena jaga kedai, manakala bisnes Tone Excel boleh dilakukan di mana-mana serta bila-bila masa sahaja.
  • Bisnes konvensional kena makan kos yang tinggi, manakala bisnes Tone Excel hanya memerlukan modal RM98.60 permulaan dan topup minimum RM20 sebulan. Kemudian guna je topup tu seperti biasa.
  • Bisnes konvensional ada peraturan ketat, manakala bisnes Tone Excel boleh dilakukan secara part time.
  • Bisnes konvensional kena tunggu pelanggan baru dapat pendapatan, manakala bisnes Tone Excel mempunyai gaji tidak tetap, tetapi gajinya boleh meningkat setiap bulan —> walaupun dah berhenti promosi.
  • Bisnes konvensional menekan kita untuk bekerja kuat, manakala dengan bisnes Tone Excel boleh dilakukan secara relaks dan steady. Tiada tekanan dan usaha setakat mampu sahaja.

Jelas sekali bisnes Tone Excel sangat mudah untuk bermula.

style-5-top-orange

seal23“Ya, Saya Mahu Sertai Dunia Bisnes Tone Excel Dengan Modal Serendah RM95.40 Sahaja

Dengan Ini Saya Berminat : untuk mendapatkan Simkad Tone Excel. Dengan Simkad ini saya berpeluang mendapatkan pelbagai peluang pendapatan pasif dan faedah insentif yang jauh lebih hebat daripada syarikat TELCO yang lain. 100% Pasti Memuaskan Hati.

Jaminan Kami, Anda Akan Puas Hati, Atau …

Telah ramai menggunakannya, dapatlah ratusan ringgit buat wang poket. Bolehlah beli barangan dapur dan bayar makan hujung minggu dengan keluarga.

… atau jika anda tidak berpuas hati, anda boleh BATALKAN akaun Tone Excel ini bila-bila masa anda suka.

Waktu Terbaik Untuk Berubah, Adalah Hari Ini!

style-5-bottom
DAFTAR SEKARANG PERCUMAwww.BuatDuitDenganHandphone.com

buat duit tone excel mukah town

buat duit tone excel johor


Bahaya Jika ‘TAKUT’ Melakukan Perubahan


  • Dalam hidup kita, semestinya kita perlu melakukan perubahan ke arah kebaikan.
  • “Hari ini mesti lebih baik daripada semalam”. Pernahkah anda dengar pepatah ini? Ia bermaksud kita harus bersedia untuk berubah ke arah kebaikan berbanding semalam.
  • Tuhan tidak akan mengubah diri kita selagi kita tidak mengubah diri sendiri. Ini bukan kata biasa. Ini adalah firman Tuhan. Adakah kita masih mengharapkan perubahan berlaku seperti ‘silap mata’. Oh, jangan!
  • Lihat bagaimana bangsa Jepun bangkit menjadi antara negara maju, walaupun bandar-bandar mereka pernah diletupkan dengan bom atom dan negara mereka sering ditimpa bala bencana gempa bumi. Namun, ia tidak pernah mematahkan semangat mereka. Malah mereka lebih baik berbanding sebelumnya.
  • Soalannya sekarang, adakah anda sanggup berubah untuk berjaya?

Tatkala anda masih teragak-agak membuat keputusan, ribuan orang di luar sana sudah membuat keputusan untuk menyertai program ini. Ia memang direka untuk membantu ramai usahawan di luar sana.

Anda bila lagi?


Manusia Terbaik Adalah Insan Yang Berani Membuat Perubahan


mulakan buat duit tone excel


Fikirkan Keluarga Anda & Masa Depan Kita


  • Untuk perlindungan keluarga anda, apakah yang anda telah sediakan? Dengan Tone Excel, pendapatan anda boleh diwariskan kepada ahli keluarga setelah ketiadaan anda didunia ini. Oleh itu, apa yang anda lakukan hari ini adalah untuk kebaikan mereka.
  • Adakah anda sediakan simpanan yang cukup di hari kecemasan? Tidak lain caranya adalah dengan menyertai perniagaan Tone Excel. Wang bulanan extra boleh dijadikan ‘bank kecemasan’. Tak gitu?

buat duit tone excel untuk keluargaku

  • Adakah anda menyediakan prepaid topup yang cukup untuk keluarga? Dengan (Tone Excel), anda bukan sahaja mendapat bonus ekstra setiap kali ahli keluarga topup, malah anda juga boleh menjana pendapatan sampingan. Ramai yang telah berjaya membuktikannya.
  • Adakah anda dan keluarga anda mahu terus dibebani dengan hutang seumur hidup? Hidup kita bukannya menjadi ‘hamba’ hutang. Seharusnya kita berhak untuk mendapat hidup yang lebih baik.
  • Tidak semestinya anda sasarkan untuk jadi jutawan. Cukuplah mendapat ekstra RM2,000 – RM3,000 sebulan untuk bekalan keluarga. Banyak yang boleh dibuat dengan wang tambahan seperti itu.
  • Jika anda sayangkan diri sendiri dan keluarga, saya ikhlas nasihatkan anda agar anda bermula membuat bisnes dengan Tone Excel. Kerja anda —> hanya cari keluarga, kawan-kawan yang nak jadi pengguna Tone Excel. Secara automatik, wang akan bekerja untuk anda.



Soalannya : adakah anda sudah merancang yang terbaik untuk diri dan keluarga anda?


Jawapan : Tone Excel adalah satu lagi backup untuk diri dan keluarga anda.



buat duit tone excel bayar hutang sampai mati


Manusia Terbaik Adalah Yang Bertindak Cepat Dan Tidak Bertangguh


  • Jika tak nak join hari ini, bila lagi?
  • Jika tak di sini, di mana lagi?
  • Jika rasa hidup susah, apa lagi alasan untuk tidak join?
  • Jika bukan bisnes mudah ini, bisnes apa lagi?
  • Jika bukan saat ini, nak tangguh sampai bila?
  • Jika bukan modal serendah rm98.60, modal berapa lagi?

Waktu terbaik untuk bertindak, adalah hari ini juga. Kita tak tahu rezeki boleh datang bila mana kita tak sangka-sangka. Yang penting, kena usaha.

style-5-top-orange

seal23“Ya, Saya Mahu Sertai Dunia Bisnes Tone Excel Dengan Modal Serendah RM98.60 Sahaja

Dengan Ini Saya Berminat : untuk mendapatkan Simkad Tune Talk di bawah Tone Excel. Dengan Simkad ini saya berpeluang mendapatkan pelbagai peluang pendapatan pasif dan faedah insentif yang jauh lebih hebat daripada syarikat TELCO yang lain. 100% Pasti Memuaskan Hati.

Jaminan Kami, Anda Akan Puas Hati, Atau …

Telah ramai menggunakannya, dapatlah ratusan ringgit buat wang poket. Bolehlah beli barangan dapur dan bayar makan hujung minggu dengan keluarga.

… atau jika anda tidak berpuas hati, anda boleh BATALKAN akaun Tone Excel ini bila-bila masa anda suka.

Waktu Terbaik Untuk Berubah, Adalah Hari Ini!

style-5-bottom
DAFTAR SEKARANG PERCUMAwww.BuatDuitDenganHandphone.com


Kami Mahu Anda Berganda-Ganda Lebih Berjaya Dari Kami Semua.



PENAFIAN : SEGALA DAKWAAN PENDAPATAN BERMAKSUD POTENSI, DAN TIDAKLAH BERMAKSUD SEMUA ORANG DIJAMIN MENDAPAT HASIL YANG SAMA. BANYAK FAKTOR YANG BERBEZA-BEZA DALAM MENENTUKAN KEJAYAAN SESEORANG. SAYA SELAKU AGEN PROMOSI BUKANLAH PEMILIH PENUH TONE EXCEL TETAPI HANYA AGEN YANG MEMPROMOSI PROGRAM INI SEBAGAIMANA YANG TELAH DISEDIAKAN PADA HARI INI, DAN SEGALA SYARAT DAN POLISI PROGRAM INI MUNGKIN BERUBAH TANPA NOTIS DAN TANPA PENGETAHUAN SAYA SENDIRI.